STEK. på med solkräm.

blev en sen kväll igår, vi híttade på allt möjligt och efter fotbolls matchen
åkte vi hem till Inez med henne och så kollade vi lite på Toy Story men
sen fick det bli sängen, runt halv elva.. Runt halv tre var vi hemma inatt.
puh.. men nu är jag återigen rikare. Nu har jag vaknat för fjärde gången
då fab skulle o plantera skog, men det blev som det blev. nu har han åkt
återigen för en timme sen, och en huligan till ugne har terrat mig med
telefon samtal så nu fick jag stiga upp, ska ut på en powerwalk nu innan
frukosten, vädret är bättre än på länge och sen ska jag träffa sweet caroline
och kolla på B-lags matchen, min hunk ska spela också så passar ju fint.

Ingen som är sugen på att träffas och spela brändboll/fotboll, kubb barfota
ex. vid IP, dricka gott, underbara människor. åhh. jag känner mig på hugget.
Kanske att det får bli en sån kväll ikväll? trotts allt så är det näst sista dagen
iskolan imorgon, och jag ska i princip göra ett prov och fika och sen åka hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte långt kvar nu heller, vilken dag slutar ni?:)

2009-06-07 @ 15:18:16
URL: http://paanna.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0