your sexy thing.

Jag är helt slut, men imorgon är det äntligen sista dagen. ( på den här veckan)
och i helgen är det jobb som gäller, det gäller o ligga i, det är det värt i slutändan.
& imorgon börjar jag halv elva har dubbellektion till tolv och ska försöka hinna
göra några prov åtminstonde, eller klara några rättare sagt! sen hämtar pappa
mig med båten antingen i Norrtälje eller så tar jag bussen till Älmsta för lite stek.
det är jag värd, får se om min kära kommer ut dit sen också.. ska försöka hinna lägga
in lite bilder på dagarnas fynd också, om det hinns med.  det går inte
att undgå att handla på Rea när man vistas i norrtälje varje dag. tyvär..
Nej nu ropar Volleyboll planen utanför fönstret.. ha det guld .





Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0