våffeldagen.

idag har jag och ska hinna med mycket. Jag har varit i solna centrum med mamma och
handlat en massa, sen gick vi på utvecklingssamtal som jag trodde skulle ta
en kvart, men Anette hade mycket o prata om så tog 45 minuter. Men jag var ett
litet ängla barn men bättre betyg än jag förväntat mig så jag är supernöjd.
sen nu är vi äntligen hemma, och idag är det ju våffeldagen så ska snart ner o
äta våfflor, yummi. och idag fyller therese år så ska dit om en timme & fira henne
och klippa min lillkusin, sen till rimbo o kolla på min babe när dom spöar rö.
inge innebandy för min del idag, har bestämt mig för att verkligen vila en hel
vecka i sträck, så jag sliper vara rövhalt på söndag, haha sanne alltså.
sen ska jag hem o bara ta det as lungt, imorgon ska jag klippa en hel del folk. puh.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0