äckel ont i käften.

okej, hur lyckas jag alltid. eller är det gud som straffar mig? fast vadhar
jag gjort för fel denna gång, för jag kan inte minnas nånting? hur som helst.
idag sa allting ifrån, och jag besökte farbror doktor. som återigen konstaterade
efter ett halsprov och blodprov att jag har ett virus, som kommer försvinna
av sig själv, när ska någon berätta något jag inte redan vet? jag är negativ jag
vet, men jag orkar inte. det tar emot överallt, för er som inte förstår så ska
jag vara äcklig och berätta. det är min muns fel. 1. På nätterna när jag sover
vill min mun utforska sig lite, och ligger och gnager på mitt "kindkött" vilket
resulterar till att min kind är helt söndertuggad, och att små blåsor uppstår
på ett flertal ställen, inte nog med det. 2. Kinden svullnar upp och helt plötsligt
så befinner sig kindköttet emellen mina tänder, det undre och det övre alltså.
ni kanske förstår vad det innebär? en jävla smärta, ochjag kan inte tugga.
men den här gången hade jag turen att en till vän hälsade på nummer 3. längst
bak på tungan finns nu ungefär 8 blåsor, vilket gör att jag inte kan svälja maten.
4. jag är svullen utanpå också,  från under hakan till örat. Är det lätt och vara
possetiv i mitt läge? fan också. men jag ska göra mitt bästa, för imorgon är
en oerhört speciell dag för mig, och jag tänker inte låta det här förstöra den.
thats it.   Jag vill ha min  Thailändska doktor här, han förstod hur ont jag hade
och hade brak medecin, jävlar vad bra dem hjälpte. typiskt svenska läkare.
Nu ska jag iaf skölja munnen med koksaltlösning tio gånger om dagen
& helt enkelt hålla tummarna för att det försvinner inom ett par dagar
men jag vill att det försvinner nu, vad ska jag göra? Vi ska iaf ta en tripp till
Leif, haha Estuna/Lohärad. och köpa stora fiskar till mammas damm. kul.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0