För kärlekens skull.

Böckerna står på hög, även en hel del pappers buntar som ska läsas
igenom och sätta sig på rätt plats i min hjärna, då vi imorgon och på
tisdag har två viktiga prov.. även nästa vecka, vi är alldeles för bortskämda
och ändå klagar vi, herregud. nej jag ska banne mig ge mig in i
dem nu. Hår & Kemi, Hår och Färg, Grundlagar, Riksdag, Regering mm.  lockande?
och tänkte glädja mig med att det bara är nio skoldagar kvar för min del,
och under dessa dagar händer en hel del kul saker, så det går fort.

Imorgon ska jag försöka hinna åka till solna centrum på vägen hem, köpa
en klänning, ett blommigt underbart linne, två bikini, och en sista present.
desstuom ska det bli ett rejält stekigt väder imorgon, på med stek kläder.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0