Ett sista kapitel som jag har förälskat mig i.

Jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här
Och det skrämmer mig att jag kan nå dig var du än är.
och om jag behöver förklara, den skugga som vilar i tiden
Förstör inga minnen, du vill inte se mig såhär.

Melissa, älskademelissa. åh, trotts att dessa låtar är gamla nu så slutar
jag aldrig älska dom.  och det påminner om så många minnen från
förra året, mycket bra, som min käraste. men också mycket tråkigt. jag älskar
det ändå, jag älskar henne. mm. ni sominte hört henne, lyssna på henne nu!





satt inte helt fel kan jag lova. nu ska jag fixa salladen och kycklingen
inför morgondagen, sen är det desperate housewives som gäller

.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack så mycket, även fast att jag vet att det dem säger inte stämmer så sitter de aldrig fel med lite peppande ord :)

2009-05-13 @ 23:08:50
URL: http://jenkaan.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0