Inget vin smakar bättre än, kärleken, kärleken.

Idag är jag ledig, eftersom vi har Resurs dag och jag är klar med allt.
riktigt skönt, imorse skulle jag bege mig ut på en spring tur som inte blev
alltför lyckad med tanke på att vinden lyfte mig från marken, men en
powerwalk fick det bli iaf.. nu vet jag inte vad jag ska göra, så skönt var det
att vara hemma, men nånting får jag hitta på.. städa kanske, alltid lika roligt
att behöva damma mitt rum var tredje dag, hur kan det bli så? typiskt..
och jag ska nog göra mig en Smoothie också, men efter städningen.
Att belöna sig själv är bra tycker jag, och provet igår gick sådär så jag
hoppas att det gick bra. Jag ska försöka gå ut och plocka min
favorit blomma, Lillekonvalj. jag och blommor, är en bra kombination.



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0