let's kill orself a son.

Nu ska jag skriva en uppsatts om trafficking, känner mig inte så sugen
på att bli deppig av det där men blev genast glad då jag precis såg att
Beck - I Stormens Öga har biopremiär 26 Augusti, Flickan som lekte
med elden 18 september
, Flickan 4 september,  luftslottet som
spärngdes 27 november
. Göta kanal 3 25 december. Johan Falk 26 Juni.
Sommaren med göran 31 Juli.

snacka om att jag är ett jävla film freak, men nu när jag har läst alla Stieg
Larsson böcker så längtar jag efter filmerna sjukt mycket, även de andra
filmerna lockar otrolikt. kommer bli ett år fullspäckat av bio helt enkelt.
Ett svenskt bio år.  Vad som händer ikväll har jag intebestämt, antingen
tränar jag eller så åker jag till fabbo, imorgon ska vi ju till djurgårdn och
jag och mikalea ska ju fixa våran picknick, hmm måste handla. suck.



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0