tusennålar.

lite värre och lite jobbigare. Min middag har bestått av hackad rödlök,
avocado skurna i småbitar, samt ägg skurna i småbitar med gräddfil.
mm, det var en riktig smakupplevelse, därefter Nyponsoppa, nyponsoppa.
hela dagen nyponsoppa. ursch, jag är en jobbig person just nu alltför
jobbig, men det är samtidigt alltför jobbigt för mig också. Hemtentan är
klar, jag har sett Tsatsiki Morsan och Polisen och skrattat mig full av
energi, nu ska jag ta nästa. Vänner för alltid. resten av kvällen bjuder på
ett fullspäckat schema av program. På torsdag ska vi till skärholmens
köpcentrum, då ska jag se till och vara hyffsat pigg iaf.. även tills morgondagen
och kvällen då vi antagligen ska hem till Mikeys nya lya, och göra slingor.
kuligt värre.. nej nu ska jag krypa ner o skölja munnen med Koksaltlösning.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0