drama.

Dagarna i veckan har bestått utav skola, mat, träning, sängen.
Jag har på tok för mycket saker att ta itu med men allt för lite energi.
Vi har snart deadline på projektarbetet, och hur långt har jag kommit?
en punkt klar.. Alla ska klippa sig samtdigt, hur lyckas det alltid bli så?
hur som helst, åtta klippningar på 2 dagar, tror ni jag hinner? plus två
sling.. sen mitt i allt ska jag hinna fira mina kära vänner, och jobba ruset
av mig.. ja jag är ledsen, men största delen av november & december
går åt till jobb.. men vilken penga kassa jag kommer ha sen då.. har precis
kryssat i hur jag ska jobba i jul, wei.. looking forward. Nu ska jag ringa
min kära vän sofie, planera morgondagen och se Oskyldigt dömd, vad
skönt det är med inspelningsbar boxer..  och imorgon ska jag till väsby
efter min tripp i norrtälje med sofie, mamma ska tatuera sig och om jag
känner mig manad, sätter jag dit det sista på min då också.. sen kommer
linda, klipp och sling.. En avklarad. Plus att jag ska ordna in en tjejkväll.
för barret, du har väl inte glömt våran plan? jag har redan informerat gäster.


Kommentarer
Postat av: Carro

gah... jag har så mycket i huvudet, vad för plan? (a)

2009-11-05 @ 17:31:22
URL: http://carolineilola.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0