Feilds of gold.

Det här klickade jag precis hem ifrån H&M.. gjorde riktiga kap eftersom
det återigen kom upp TODAY varor.. lycka.. Dom små disco kulorna är
förövrigt Läppglans.. hur söta är dom inte? Nu ska jag städa, slå in några
små julklappar till det 24 dagarna fram till jul som jag och fabian ska ha.
sen hämta min gullunge på dagis och klippa henna och dricka julmust &
se på film.. myspys ska vi ha. sen bär det av till jobbet, jobbar dag imorgon
också och sen ska jag direkt till solna för att fira Mikey och Karro så blir
inte mycket update tyvär. håll ut.


Kommentarer
Postat av: thess, 17 år och mamma

åh vad snygga grejer! damn att man inte kommer i sin vanliga storlek än, haha

2009-11-06 @ 13:31:42
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0