kusinvitamin.

Igår var jag på spinning, träffade johnny utanför friskis
som berättade att Fia hade fått små verkar.. inget mer med det.
Men inte speciellt lång stund efter att vi kommit hem fick jag ett samtal
om att jag skulle komma över, och klockan två inatt kom lillkillen
till världen, något större än vad dem trodde.. 3200 gram och 51 centimter
lång.. Skruttan sov hela natten och imorse lämnade jag henne på dagis
för fotografering och nu ska jag hämta henne igen och så tror jag
vi åker in och hälsar på Lillebror.. så mysigt.. har längtat efter en bebis. pöss!


Kommentarer
Postat av: Jessica

oh, gulligt, jag hade en sån himla konstig dröm inatt, drömde om allt och inget typ men så helt plötsligt dök du upp i drömmen och vi var på väg till sofia och deras hus och dom sa att vi var tvunga att vara tysta för dom hade fått en son.



jag viste att dom skulle få ett barn men inte vilken dag och inte vad det skulle bli, så jag tyckte det var lite läskigt att jag just drömde det inatt:P

2009-11-17 @ 12:46:53
URL: http://jessicagullan.blogg.se/
Postat av: linneajansson

haha ja jag vet inte vad man ska tycka =)) rätt kul men jag skäms så jävla mycket för vissa :(

2009-11-17 @ 14:43:17
URL: http://linneajanssons.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0