Otis Wilhelm Viking Solder.

Väldigt dålig uppdatering, jag vet.. men jag har verkligen inte haft tid..
och mycket tid lär det inte heller bli, tyvär.. i Fredags var jag hos min lilla
kusin Otis, ja det blev hans namn tillslut.. sen åkte jag till norrtälje handlade
fiskar och MAT, sen hem lagade inbakade fyllda kycklingar med klyftpotatis
& Skagentoast till förrätt, och en kladdkaka till efterätt som jag bjöd familjen
och familjen solder på ( min man ingår i min familj om ni inte förstod det)
så ännu mer bebis på fredags kvällen, när jag skulle sova luktade jag endast det.
På lördagen åkte vi in till norrtälje, jag fabian mamma och pappa.. handlade lite
julgrejs och mat igen, sen klippte jag Familjen Oscarsson dem är ju en del personer
och sen hem och lagade återigen en middag och sen kollade jag fabian och jim
på någon skitbra film på hemma bion, första gången jag prövar och jag ska försöka
sno en bio stol, dem var grymma.. sen gick vi vidare in och såg Wallander och sen
slocknade vi.. tog enbart lungt på söndagen gick några kalla vändor medans
solen tittade fram och sen åkte jag och jobbade!! Idag måndag har jag varit i skolan
i alldeles för många timmar, som vanligt. .kommit hem, åkt direkt till spinningen
och nu här, oduschad och inte speciellt sugen på det helller. Men ska bege mig
in i den åtminstonde, imorgon är det ingen ledig dag utan bild står på schemat
sen lunch och sen hem igen.. då ska jag förbereda middagen ska göra en Taco Paj
men en massa gott inuti och toppat med taco chips och ost.. ska lägga ut bild och
receptet senare för det är så enkelt och så fruktansvärt gott. sen är det träning
och sen kommer fab och då ska vi äta den underbara middagen.. hoppas jag på att
den blir iaf, Andra Avenyn, Ugly betty och desperate houswives.. jag hatar både
tisdagar och onsdagar alla mina favvo program går samtdigit då. hur ska man hinna
se det på internett sen? ursch.. nej duschen var det.. bjuder på några bilder på mina
absoluta favoriter!!










Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0