stuck in you.

Min handled är som gått som pajj, funderar starkt på att hugga av den
och hanna ville tjäna lite cash så kanske att man ska lejja in henne..
så att köra bil idag har väl gått sådär, kunde inte göra något på kundpasset
idag så blev kundlös, tog mig hem åt sen vidare till bebis och sen åkte
jag och mamma till norrtälje & kollade på fabs match.. nu är jag hemma,
tittat på mammas pojkar och klockan är på tok för mycket.. men lät som
jag inte behövde gå upp alltför tidigt imorgon så det gör inte så mycket.
Imorgon ska vi till uppsala för jul shopping ( IKEA) jag mamma, fia och otis.
ska bli hur mysigt som helst, det enda som fattas är snön. men ändå kan
jag inte sluta längta tillbaka till thai.. om ett år ses vi igen, älskar det.
tänker bjuda på några ego bilder där ifrån bara därför. jag vet att ni vill också.






















Alla bilder är från phi phi, förutom en på hotellet.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0