hard work.

Nu ska jag iväg och jobba, jag är verkligen omotiverad idag..
kanske för att det var så länge sen & för att jag hellre hade ätit en
god middag, varit barnvakt åt mitt kära gudbarn & sen förat med brudarna..
och sen bjudit på en utgång.. men utgången blir ju av ändå. but still.
Ni förstår principen.. hoppas på en bra runda ikväll. orkar inte med några
jobbiga gamlingar ikväll.. Måste bjuda på det här klippet, vilket jävla
mirakel. herregud.. tänk att själv stå där & se på. herregud.



Ni kan läsa mer på tv4.se/nyhetskanalen


Kommentarer
Postat av: Carro

såg precis det med babyn på tv. alltså... vad ska man säga? fyfan så sjukt. ungen måste ju ha en änglavakt, och som du säger ett jävla mirakel.



och du, cya tonight ;)

2009-10-16 @ 19:35:58
URL: http://carolineilola.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0