Inga som ni.

Förlåt för dålig uppdate. men har jobbat ruset av mig i helgen och festat
med kära vänner.. har ni besökt Mobergs hemsida har ni nog sett en
bedrövlig bild på mig, sista gången jag tilllåter en kameraman ta kort på mig.
I fredags på jobbet jobbade jag med världens gulligaste tjej, Ingrid..
visade sig även vara här ifrån jätte kul & jätte liten värld vi lever i, så vi
bestämde att jag skulle klippa och göra hennes svarta hår brunt..
Så idag efter träningen kom hon hit, blev en Page och lite brun röd aktig
färg, grymt snyggt. väldigt sugen på att klippa mig jag med men nej.
som jag skrev i ett inlägg aldrig mera.. hur som helst. imorgon är det skola
igen, väldigt omotiverad, men på fredag är det Ullared som gäller.. bra början på
ett lov tycker jag.. Nej nu väntar en varm dusch. sen en nybäddad säng.

Ni är det bästa.
Jag ska berätta om en jobbig sak i mitt liv, en sak som handlar om mina vänner.
Ni kommer tycka att jag är jätte töntig nu som ser det som en så stor grej,
men för mig är det en tung sten i bröstet som gör ont varje dag..
Först har vi min kära vän Emma, henne träffar jag alldeles för sällan. det finns inte
många som är som henne, lika fartfylld & sprallig.. Hon finns alltid där, vad det än
är, när det än är.. alltid med öppna armar. jag känner inte många som
kan bjuda på sig själva som hon kan, det skulle vara Caroline då.. en av min bästa
& äldsta vänner, självklart finns det vänner från tidigare år men inte som bevarats
på samma sätt som hon.. jag har alltid sett upp till henne, och alla konstiga o knäppa
saker vi gjort tillsammans.. saker som bara går att skratta åt idag, alla
par middagar, alla fartfyllda kvällar. även denna tvillingsjäl träffar jag alltför sällan..
vi bor 1 minut ifrån varandra och ändå ska det vara så svårt.. Sen har vi
min favvo stjärna Sofie, en galen jävel som tror att hon är svin smart.
vilket hon har rätt i, men det är själva grejjen som är kul.. Vi går i samma klass, vilket
betyder att vi ses varje dag förutom på helgerna då, vi är även tränar poolare.
vilket gör det hela ännu enklare, även vi har gjort så mycket knäppa saker
tillsammans som att åka till Malta och dricka alldeles för många shotar med
alldeles för många äckliga malteser. ( poängtera att jag ville nå fram till min favvo
godis) Men ändå, så är det inte samma sak som förut.. man ses inte på samma
sätt som förut, inte alls samma. Jag saknar det. otroligt mycket..
Sen har vi Anna även hon i en klass för sig, vi alla är i en klass för sig.. en förbannat
bra klass, hon är väldigt långt borta.. jag får gåshud när jag  tänker på alla fina
minnen vi haft tillsammans, och alla fina vi kan få uppleva.. Sen nämner jag gärna
Fanny, Mikaela och Jessica som namn jag aldrig kommer glömma.. vi har verkligen
haft så mycket, och det känns fel att säga att det var bättre tider förr.
jag vet inte om det är så att man är mitt uppe i så mycket men jag vill
träffas oftare och mer.. slå mig en pling om ni känner lika.. för jag är beredd
att sattsa på nya bättre tider, eran vänskap betyder otrolikt mycket för mig.

Jag vill bara få det här ut mig, jag vill ta tag i våran vänskap.. för även om
den finns där, vilket den gör. så andvänds och upplevs den alldeles för sällan.
Vi är mitt uppe i en underbar tid i livet, en tid som ska levas ut till max.
För fan brudar, vi tar vara på varje ledig tid, dansar sönder dansgolven,
gör så taken rasar, sårar killar som någon gång sårat oss och ger oss
fan inte för lite dåligt humör.. Poängen är att jag saknar er, alldeles för mycket.


Kommentarer
Postat av: Caroline

söta du! hundra meter är ingenting, inte en minut heller. och att träffas oftare tycker jag är en given punkt framöver. saknar dig också!

2009-10-19 @ 17:59:48
URL: http://carolineilola.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag ska bara klara av morgondagen så kan vi nog diskutera och planera in en hel del saker, jag ställer upp!

2009-10-19 @ 18:39:02
Postat av: anna

Istämmer totalt, lovet!

2009-10-19 @ 21:04:47
URL: http://paanna.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0