A day in september.

Idag tog jag en sovmorgon ( besökte tandläkaren) det är man värd
ibland.. när man har så jädrans lång resväg, det är sant.. jag tillbringar
faktiskt, omkring fyra timmar i buss varje dag.. inte alls särskilt trevligt.
idag blev jag så otrolikt glad då busschauffören ropade ut och frågade
om någon skulle med anslutande buss 648, snabb som jag var sprang jag
fram, och han skulle då anropa att den skulle vänta, vilket aldrig hänt
tidigare, funderade starkt på att sätta in dagens ros till den mannen.
han gjorde min dag.. sen när jag kom hem, var therese o joakim här.
sen gick jag och mamma med dem ut, typ hela vägen hem till dem och sen
tillbaka superskönt.. Ikväll har vi gjort slingor på mamma, behövs mer
men som vi nästan alla vet är inte blekning speciellt skonsamt för håret..
tyvär. Jag har även kommit underfund med att jag sätter upp alldeles för
stora mål här i livet, som sen tar så lång tid att nå fram till att jag istället
mår dåligt över dem, så därför ska jag börja sätta upp del mål i mitt liv.´
En punkt är snar avklarad, den är fixad men datumet inte slaget ännu.
sen en av dem största punkterna i mitt liv, något jag inte koppla bort en
endaste dag, jag ska klara det. vad som än krävs, och hru lång tid det än
kan ta.. fight.. Imorgon blev vi lediga, hur jäkla skönt som helst.. får se
om jag tar mig in till stan för att shoppa upp sista lönen så här tre dagar efter
löning, ska faktiskt köpa en jacka o två skor så.. sen är det onsdag och
sen torsdag vilket innebär Marknad, och sen är det natt och då drar vi.
jag längtar ihjäl mig, har börjat leta fram grejer som ska med.. bara en
massa klänningar, kjolar och bikinis.. fan vad underbart.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0