Big day coming.

Nu har jag precis vaknat, ska fixa till mig och sen köra in till
norrtälje, man blir bortskämd med körkort men vafan det är man värd.
Ska träffa sofie, vi ska grejja lite grejer, och sen ska jag hem till min
kära van Caroline och Fira henne i förskott eftersom jag inte kan komma
ikväll så åker jag dit på dagen, äntligen ska den murran bli Arton.. på söndag.
Sen ikväll ska jag och min älskling på bio, hoppas på god mat här hemma
först, tror jag ska göra inbakad fläskfile.. imorgon ska vi nog till thuns en
snabbis, och sen till min faster och fira henne.. Ahh, det är ju för fan lön idag..
hur underbart som helst! ska försöka hålla i pengarna lite men, resan ska betalas
och mina underbara paket från diverse sidor ska också betalas.. allt
handlar verkligen om pengar.. och igår blev  jag så jävla sur över att människor
som inte gör någon nytta med sina jobb, eller klart dem gör nytta men
jag tycker att det som räddar liv, hjälper det sjuka ska få mest betalt.
men nej, en jävla data nisse som inte gör ett skit får tjäna 70 000 i månaden.
ursch det är inte rättvist, blir äcklad av sveriges konstiga upplägg.
Måste ju även passa på att Gratta min förra vän Therese ( thessinwonderland.blogg.se)
som blev mamma i förrgår, min förra  vän låter konstigt men eftersom vi inte
umgås längre får det bli så, hursom helst fick hon då en dotter hur roligt som helst.
väntar spänt få att få se miraklet. nej nu måste jag skynda mig!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0