Jag är kär i en ängel, han ser rakt igenom mig.

Jaha, dålig update verkligen men det har varit fullt upp.
I fredags som sagt var det håkan, vilket hysteri vill jag säga.
Först en alldeles för lång kö, tur som vi hade kom vi in igenom VIP,
eller hur brudar.. sen så när sofie kom in var kön alldeles för lång så hon
vände och åkte hem, buhu. sen väl inne i smeten, på väg ut från den
så blev vi fast, och låten Ramlar kom och alla ramlade och nej..
finns inte ord som skulle kunna beskriva den hysteri vi befann oss
i, helt obeskrivligt.. lyckad kväll helt enkelt. och en älskling kom hem till
mig lagom till tre på natten, på morgonen var det dax för friskis
ingvigning, jympa, ki box, skivstång, cirkelfys, bas puls i två timmar.
ja jag har träningsvärk idag ja, sen vid fem middag med alla sen hem
och fotboll även där en helt galen match, helt sjuk.. kräftor osv.
hann även med o klippa tony, idag har jag klippt fab.. vi har kollat
på Rånäs som spöade 2:orna helt sjukt bra..  grymt helt enkelt.
Fick jobba några timmar också, så kom  precis hem ifrån jobbet.
nu ska jag bara ta det lungt, ladda inför morgondagen i skolan
Frisör hela dagen, sen blir det träna.. känner suget.
Även sista rader till mitt kära AIK som nu är i Final. så jäkla grymt.

HÅKAN DU TAR MIG TILL KÄRLEK.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0