lovely day today.

Jag är så jävla lycklig, över så mycket saker..
saker som jag inte kan berätta och även saker som
jag kan berätta, men tiden finns inte till eller ni skulle inte
orka läsa ändå.. Hursom helst så har både mitt h&m paket
och Nelly paket kommit idag, jag är överlycklig över att jag
hittat en kavaj som sitter som en smäck, och massa annat bra
att ha saker.. Och jag är så glad för att vi åker om snart en vecka.
och att vi ska på bio i helgen, och att när jag kollade in på mitt konto
fick jag ett jätte kul besked, mycket högre lön än vad jag trott. skattemännen
har varit snälla den här månaden, och och. ja ni förstår principen
jag är glad.. Nu ska jag klippa mamma, vi ska exprimentera idag.
ska bli väldigt mycket kortare, blir det som jag vill kommer det
bli  grymt. sen ska vi ut på en powerwalk och sen är det väl Idol va.


Kommentarer
Postat av: Barret

OM det är efterlängtat :D hihiioho

2009-09-23 @ 21:55:15
URL: http://carolineilola.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0