När ingenting går som man hoppats.

sömnlösa nätter. gråtsprängda ögon. hjärtslag i otakt. händer som darrar.
andetag som inte vill andas. ben som inte orkar bära. ett huvud som slår emot
väggarna. ljudet av ingenting, men alldeles för mycket tomhet och ilska.
längtan efter det som verkligen är, kärleken. längtan efter sin trygghet.

Jag ska försöka, försöka vara den som vill och som klarar det. för jag
vet att det är så, och jag vet att det kan gå. Idag ska jag ha så jävla
kul, med mina efterlängtade pullor på grönan med älskade håkan.
Det ska bli så skönt att få stå och skrika ut det underbara texterna samtidigt
som mannen som skrivit dem står mitt framför och sjunger dem.
Fan vad lycklig man kan bli av så lite, man kan bli så glad.
& det kan kännas, kännas som världens bästa stund, bara så lite. det är mäktigt.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0