Tattoo.

JA, vart ska jag börja.. eller hur.. med ett AJ kanske.
hur som helst, har jag precis kommit hem ifrån upplandsväsby.
Har tatuerat mig, herregud. vilken jävla pain in the foot. haha
nej jag säger bara Aldrig mera, men vi får väl se med det.
lär bli tvungen att komma tillbaka o fylla i så än är det inte
över, jäklar. Men den blev jättte fin, lägger in bild imorgon för
orkar inte hålla på o ta av skyddet osv. menmen.
Jag säger bara till alla er som sagt till mig att det inte gör ont,
Jim inne på studion har tatueringar över princip hela kroppen
och han sa att det absoluta värsta stället är foten, så alla ni
som sa att det inte gör ont, ta er i arslet vilken lögn.. fyfan.
men som sagt, nu sitter den där den sitter och det är över.
för stunden så jäkla skönt. Förstår inte vad jag gav mig inpå.
Dessutom blev det inte alls som jag tänkt, blev helt annorlunda.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0