ÄCKEL BLÅSOR.

Bröllopet gick väldigt bra, blev totalt 8 frisyrer och alla blev nöjda.. Ska självklart visa
bilder, ska försöka efter fortet men mår som ett ass. I fredag på jobbet kände jag av
en liten liten blåsaå på strängen i munnen, inte mer tänkande på det tills jag hade skit
ont på natten, vaknade tusen gånger eftersom jag var så nervös.. men vid halv tio
åkte jag och Åse till Johannesberg, kom därifrån vid 2 hem och böt om och sen till
fia och johnny, fixade fias hår och sen vidare med inez hem till oss och sen till kyrkan med
fia och johnny, bröllop är nog det absolut finaste som finns! Sen lämnade jag dom plus 2
till vid slottet och sen hem till busfröt.. framåt kvällen mådde jag skit, vi somnade vid
halv ett och vid 2 ringde dom och ville hem, som tur är har jag världens bästa kille som
hätmade dem eftersom jag mådde skit och även passade inez som sov som en prinsessa.
På söndagen var det värre, mycket.. efter att inez åkt sov jag i 2 timmar, åkte och jobbade
inte alls särskilt smart eller trevligt, hem åt lite pizza som min älskling vart o köpt.. somnade
10 och idag blev jag hemma från jobbet, chefen ringde och frågade om jag kände mig pigg
för att jobba imorgon och jag sa ja, dumt tyckte fab men vafan.. behöver pengarna mer
än någonting den här månaden.. Känner mig inte alls pigg men hoppas att natten gör sitt.
Jobbar tis,ons,tors och sön.. missar finalen i fortet.. fuck.. nej lite bilder som lovat kommer snart.

Dagen har sett ut som följande: Sängen, ramlösa, afta med, soffan, ramlösa, afta med, soffan osv.
Den som har bra tips på blåsor i munnen snälla ge mig tips.. ingen har något bra o komma med
förutom thai doktorer som ger antibiotika.. please..


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0