dålig närvaro.

rubriken fick mig att tänka på skolan, som jag aldrig mer ska tillbaka till..
kanske inte ska säga för mycket eftersom jag redan kollat kurser för
inredningsarkitekt.. men inte än på ett tag åtminstonde.. dålig närvaro
som sagt, men har inte tid och bilderna från öland är på gång, har minskat
120 stycken just nu och finns fler så tar sin tid.. idag var jag duktig o jobbade
på min semester, behövdes imorgon också, men vill ta vara på mina lediga
timmar, ikväll har vi kollat på rånäs-rimbo och sen spelat kort med mamma
och pappa och druckit god och onyttig dricka.. kanske åker hem, kanske inte!
Imorgon ska vi ner på stan en sväng & kolla till båten.. på fredag om lovet
håller vad det lovar ska vi äntligen ut med den! Får bli några bilder på mitt
älskade gudbarn, tänk hur mycket hon växt.. och lillebror är redan jätte stor.. herregud.




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0