nothing like you when your gone.

Jag vill tillbaka till öland, samtidigt som jag trivs så bra här hemma..
Jag vill boka våran resa till Thailand nu, trotts att jag vet att vi ska vänta
så vi kommert så billigt undan som möjligt.. jag vill börja träna ordentligt
men orkar inte då det är sommar.. jag vill göra diverse saker men måste
jobba, jag vill inte att semestern ska ta slut samtidigt som jag vill komma in
i vanliga rutiner igen.. Jag kan inte fatta att jag inte ska tillbaka till skolan
och att jag helt klart måste planera min framtid.. jag har så mycket jag vill
bli och göra i mitt liv, mitt företag som jag nästintill bestämt mig för, då jag
började fundera på inredningsarkitekt.. samtidigt som jag vill bli mäklare.
Livet är svårt, svårare än någonting annat samtidigt som det är det bästa som
finns.. hur som helst, igår såg vi bröderna karlsson i uppsala, sjukt rolig..käkade
god mat och sen  hem till fotbollen, cider och plump! Idag har jag inte gjort
någonting än så länge, ska snart ut till nånö för att byta bil med fab, som jag
alltid sagt så ska man ha stor bil, så nu måste min man låna den för 5 får inte
plats i hans lilla plutt.. sen ska jag direkt tillbaka till rånäs, kanske hinna plocka
svamp och sen ska vi hem till farmor och äta deras bästa scuash fyllda.. fan
vad jag har längtat efter det.. Återkommer imorgon! Pöss!

Kommentarer
Postat av: lifeiswhatyoumakeit.

Sv; Tack! :*

2010-08-13 @ 21:53:46
URL: http://benniy.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0