Skit sverige väder.

Idag hade jag tänkt att åka till rånäs, plcoka svamp och massa blåbär eftersom
jag är ledig och vill ta vara på mina lediga dagar.. men nej, vädret är skit dåligt
och jag känner för att bara ligga i soffan och se på en mysig film óch det är precis
vad jag ska göra, The last song blir det, den är så förbannat bra.. ett måste att se.
Men samtdigt vill jag inte vara här för fab tränar ikväll och då blir han borta i fyra
timmar, och så vill jah ut och springa och det gör jag helst i rånäs.. beslutsångest
på hög nivå, bestämmer mig senare.. nu mina senaste inköp..


Kommentarer
Postat av: jossan

hej alltbra ??? =)

2010-08-18 @ 13:28:41
URL: http://joooi.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0