tack gud för att du lät mig vara mänsklig idag, för det var jag nog inte värd.



Igår var en förbannat bra dag, vi var i rånäs på dagen.. på kvällen kom Mikaela
hit, vi drack en drink och sen begav vi oss hem till mickan där det vankades
2o års partaj! sjukt lyckad kväll på alla sätt o vis.. kanske lite för full, men det
märktes inte av imorse, tack gud för det. Sen idag åkte vi till rånäs igen, plockade
lite blåbär iaf så det räcker till muffins och så en massa smoothies.. Sen kollade
 vi på rimbo-rånäs, b lagen.. rånäs vann och var så jävla mycket bättre som vanligt
så äntligen gjorde rättvisan sitt. Fab tränar och snart kommer han hem, hoppas
jag.. för en fin söndags middag står på bordet, ljusen är tända och efter det väntar
The Good Guy på tv.. mysig söndag helt enkelt, i veckan är det fullt upp. Jobbar
6 dagar & på lördag ska jag göra bröllop och tärn frisyrer.. så 7 dagar.. men det
grejer vi som alltid! Nej nu måste jag fixa det mysigt här hemme för min bästa..
försöker lägga in bilder från igår imorgon! PUSS!.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0