Dag 05 - vad är kärlek?

Kärlek är en trygghet.. En känsla av att känna sig alldeles säker och alldeles
trygg, en känlsa av värme och pirrhet. Kärlek är något man inte kan sätta
fingret på, för det finns bara där eller så gör det de inte.. Kärlek är när jag
kommer hem från jobbet, min älskling ligger i soffan och tittar på sport..
Jag får lägga mig på hans bröst och bara vara, kärlek är när han håller om mig
ända tills jag känner mig redo för att släppa taget, kärlek är när han viskar i
mitt öra att jag är vacker när vi ses ute.. Kärlek är när han  håller min hand
när vi går en promenad, kärlek är när han sitter och tittar på mig och inte säger
ett enda ord, kärlek är när han har dammsugit när jag kommer hem fast jag vet
hur gärna han skulle vilja slippa, kärlek är när man bara vet utan att behöva säga
något att det är det här som är rätt! För det är så det är, man bara vet det!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0