Dag 06 - Min dag.

Ja, inte världens händelserikaste dag möjligen.. Gick upp 06.00.
Gick dit där jag blir hämtad på morgonen, mot jobbet.. Jobbat  7.30- 16.00.
Haft Jul lunch med vikarierna.. Jobbat vidare.. hem, till flygis handlat själv.
Lyssnat på roslagens lucia Elina och alla andra! Så glad Lucia alla!
Sen gick jag hem från flygis till vigelsjö med än jävligt heavy påse.. som tillslut
fab hämtade jag traskade vidare hem! Svinkallt.. Hem lagat tacos ätit tacos.
tagit en powernap i sängen med fab, vaknade nu.. ops! Inte så bra kanske..
men tror ändå jag kommer somn om någon timme! Nu ska jag försöka beta
av julklspps listan! Känns inte som det är mitt julklapps år i år.. jätte tråkigt
men sant! Fortsätta se på Svenska hjältar galan sen sova.. puss på er!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0