Dag 15 - Mina drömmar.

Jag förutsätter att drömmar & framtids visoner är the same shit..
För STORA framtids visoner är något jag verkligen har, även
kallat drömmar.. fast drömmar kanske inte är sånt som blir
verklighet, jag ger mig fan på att min visoner blir det..

Jag är ju ett barn freak för er som inte förstått det, ändå sen
jag var väldigt liten har det jag längtat mest efter varit ett barn..
Något som jag i nuläget mer än gärna skulle vilja ha, men som
både jag och min karl vet att vi måste vänta med, jag vill
ha ett hus, ett fast jobb, bra ekonomi och självklart någon som
mer än allt även vill ha barn med mig.. Därför vet jag att det
kommer dröja ett par år, bara vi vet hur många.. och jag vet
att om man verkligen vill så kan man fixa det, man kan få det
man vill, om man tror på sig själv och ger sig fan på det..
Mina framtids visioner är alltså att få bygga ett hus, ha en bra
bil, och fina små friska barn! Dreams are coming true!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0