Firework!

Har precis hunnit få i mig lite mat, kom hem från jobbet halv fem och
ska tillbaka till rimbo senast sex, träning halv sju.. herregud.. Jo det är
kul, men vet inte hur länge jag fortsätter, sommaren kanske! Känns
lite meningslöst och åka till rimbo fram o tillbaka tyvär.. Imorgon har
jag en ledig dag, så värt att få ha det mitt i veckan! Då ska jag klippa
lite och sen ska vi till IKEA, äta julbord och försöka fixa sista klapparna.
Ska nog även köpa min vinterjacka, tror äntligen jag hittat ett ställe
som har den.. Är typ aldrig inne på fb på datorn, men nu gick jag in
ioch eftersom det är något nytt skit, piss dåligt så kom jag in på infor-
mation av någon konstig anledning och den här lilla rutan !

& ja jäklar vad det känns konstigt, att den perioden av livet redan är
över..  Jag ska inte säga att jag saknar skolan, för det har varit en äcklig
pers för mig, även om det varit den roligaste så hatar jag plugg och allt
vad de innebär! Men alla underbara människor, helt jävla underbara.
Och just nu kom Jays vinnarlåt, perfekt tajming.. miss you all!



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0