Friday.

Igår jobbade jag kväll, var på morgonen ner på stan med fab.. försökte hitta
lite julklappar men gick inte så bra.. käkade lunch med dennis och sen hem för
att färga mitt hår, rött.. blev inte så rött som jag ville, så jag tror jag får ge det
ett nytt försök.. sen mot en kvälls jobb med panna, grym kväll.. som resten av
veckan varit.. sjukt skönt! Idag tog hon mitt pass, vilken klippa.. Min sovmorgon
resulterade i att jag vaknade klockan 8.00 inte jätte glad över det, men nu sitter
jag här.. ska börja små städa lite, sånt som inte låter så mycket eftersom fab
sover.. sen vid 11 ska jag och carolina på med löpar skorna och ta en vända på
gymmet. sen en liten kortis visit på stan! Ikväll blir det glögg kväll och dans!
Resten av helgen ska jag bara ta det lungt har jag bestämt.. efterlängtat!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0