En framtid värd att vänta på.

Kultur & stil är väldigt snart klart, men orkade inte göra klart.. måste hinna
komma till ro också! Idag hade vi kundpass, en herrklipp och så Mina Klassiska
Curler, den blev så jävla bra. länge sen jag blivit så nöjd, vilket resulterade i ett
MVG, och det var den värd tycker jag.. är så dålig på att ta med kameran, och
glömmer alltid att bilderna i mobilen inte går att lägga in, ska ringa telenor
när det är mindre stressigt!! Sen kom jag hem åt fort och sen kom linus och
klippte sig och så gjorde vi ljusa slingor, så söt han blir i det. sen  begav jag mig
ut i pappi rummet och pluggade, har typ 2 sidor kvar o skriva o ska försöka
hinna göra ett Armband, Samhälls uppgiften får jag ta tag i efter Sälen!! För på
söndag åker vi, herregud.. tiden går såfort.. hade tänkt börja packa ner mina
skor till flytten, sommarskor osv är ju ändå inget som andvänds nu, men hade bara
en flyttkartong och alla skor fick inte ritkgit plats i den.. iilla! Men jag ska överväga
det där med och kasta.. det tar hårt i mitt hjärta, men man måsteju. ska försöka
lägga fram ett snyggt förslag om en Walking closet, finns ju ett perfekt rum för det.
där vi ändå ska ha våra kläder så jag tycker det känns ok! HAr skrivt en lång
inköps lista, eller saker man i princip måste ha, den blev väldigt lång och väldigt
dyr.. saker jag inte hade en tanke på påminde mamma mig om, vilka problem.
Nu när jag kommit in, vill jag ut o göra klart arbetet, men nej jobb imorgon
7:30 - 16:00 så jag måste vara pigg ,ser nu på klockan att det är dax genast!
Men måste vänta på att fab kommer hem från sin match, så dröjer väl ändå.



Mitt Arbete handlar om mayaindianerna, så fruktansvärt coola.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0