fight for this love.

Jag är helt tokig i musik just nu, är besett av det mesta som spelas..
så bilen på jobbet är höjdpunkten! jobbet idag flöt på bra, super
stressigt men går alltid fortast då så klagar inte.. har ätit god middag,
kollat hockey och solsidan om vart annat, även fixat med lite bilder
på mina favosar.. Imorgon ska jag besöka dem har jag bestämt, en
promenad dit om det inte är storm.. för då tar jag faktiskt bilen!
Nu ska jag fortsätta packa ner allt som är i mina lådor i en flyttlåda..
även renset väskor, massa helt oandvända som jag inte vill ha.
Ska bjuda över becca i helgen på en " ta vad du vill ha" fika. haha. det
brukar hon gilla, så hoppas.. det där oslänga är ju inte min grej.



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0