Frustration är ett bra ordval ikväll.

Jag har precis lagt på telefonen, somliga ska ju upp och jobba imorgon.
Men imorgon är turen min, mamma och jag ska äta lunch.. vi har köpt
förberedelser, bjuds på en skagen baguette. lyxigt och onyttigt.. men tränar
man flitigt så borde man få! Min vinterjacka är dessutom stor nu, den har varit
precis på gränsen storlek 34 sen i åttan.. Jag är lycklig över det! Jag kan
inte sova, kanske för morgondagens händelser och kanske för andra
saker.. saker som inte är aktuellt att skriva om här, men saker som gör
alldeles för ont, och saker som ingen verkar förstå sig på. det gör så ont
att försöka, när ingenting går. Jag tror ni känner igen den känslan!
Jag vill så gärna bjuda på bilder, men får inte in bilderna från min mobil i
datorn, jävla skit mobil.. hatar den. men måste dras med den ännu
några månader, orkar inte lämna in den o bli utan i en månad heller.. det
är ju inte rätt igentligen att man ska behöva betala för en mobil under
lagning? verkar helt ologiskt tycker jag.. dem ska ju inte ta för givet att jag
har en mobil ligger här hemma o skräpar.. nej ursch o fy.. Borde nog sova
nu, men ska nog sätta på en film istället, efter ett kombinerat Skivstångspass
med spinning, känner man ju sig rätt mör men samtdigit pigg! Satan var
grym Jossan är, skit kuligt.. sängen var det ja, eller nej film. Puss på er.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0