Home sweet home.

Back at home!! Känns skönt samtdigit som jag gärna stannat och åkt
ännu mera, jag orkar inte lägga in alla bilder.. men vill så gärna visa
er vilket vackert vinterland vi befann oss i, helt sjukt!! Ska göra det sen
men måste sitta och passa på H&M hela tiden, ifall det skulle komma in
fler av det jag vill ha.. ut sålt, och jag måste ha.. köp behov. har varit
i norrtälje idag med mamma och pappa, köpt en massa handukar..
korgar, bordstabletter, disk saker, tvätt saker mm. Fattigare men det
var behövliga ting, imorgon ska  vi till Ikea, samt kolla soffa. Nu ska jag
försöka börja  rensa mina skor..lika ledsamt men behövligt varje gång.


Kommentarer
Postat av: Marika

Vad är det du måste ha gumman? ;)

2010-02-12 @ 17:12:52
URL: http://mwingerud.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0