if I told you my stories and sang you my songs, would you laugh at me? would you pity me?






Jag kan väl säga såhär, jag vill att allt ska vara över snart!! vilket
det borde vara, ikväll! Eller snart jag vet igentligen ingenting.. det är
så väldigt jobbigt! Men när beskedet kommer så ska ni självklart få
veta och jag ska andas ut! Mitt huvhud värker av smärta, och jag
tror det har med det o göra.. knappt sovit hela timmar inatt & hittade
inte det jag skulle, var inne i 5 olika h&m butiker & två gina tricot..
det jag vill ha tycks längre inte finnas.. slutsålt. populärt. Men hittade
en likadan tröja fast i en annan färg åtminstonde.. det gjorde mig
lite glad, tänkte köpa en hel del annat. men pengarna måste sparas.
h&m ska ha 1000 kronor av mig också.. det får man ju inte glömma.

Jag ska försöka vila lite igen, sen kommer Nick hem och då ska vi
styra hans äckliga hår.. ta inte illa upp kära bror, men det är en
katastrof nu.. Mörk blond står på schemat.. imorgon har jag en tuff
dag framför mig i skolan!! Och på fredag ska vi umgås med Mikaela
och Martin, får se vad vi ska hitta på!  pussssssssssss.

Visst är hon väl för jävla cool & snygg?
 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0