Redy, set, GO!

Äntligen börjar min stressiga kropp slappna av och jag kan andas
ut igen.. Islam provet är klart om det blev G vill säga, men kändes bra.
Samhälle redovisningen är avklarad och vad återstår? En dag med becc
som kund och sen är del lov!! Weho.. ska iofs jobba typ hela lovet, men
det är ändå lov och det njuter jag av... ska även hinna packa en hel del.
för om 2 veckor så är det då.. Gjorde äntligen klart förstorningarna igårkväll.
Ska visa vilka det blev, så mycket roligare och få ha sina egna foton som
tavlor i hemmet än någon annans! Nu det sista, sen sova.. Ännu ett GULD
till sverige hur bra? jättebra.

Jag har även idag gjort en god gärning! Jag hittade ett busskort, pluskort dessutom.
tillhörande en lite pojke, jag bestämde mig för att ta saken i egna händer.. harlämnat
det till busschauffören flera gånger, men är inte helt hundra på att det verkligen
kommer fram då.. så ringde numret och världens trevligaste och gladaste
mamma svarade, efter mycket om och men hann hon inte hämta det innan min
buss gick ,det slutade med att hennes man kom till rimbo och hämtade det.. super
tacksam och glad även han,  det belönades med en peng.. och jag är så glad
för att jag gjorde så.. många hade nog lagt det i egen ficka. så det så!








Den röda rosen förstorade jag inte, ville bara visa hur kul photoshop är haha.
Och snälla ni, inspireras gärna men ta inte mina foton!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du tar så fina bilder Bella!

snygg hon blir i håret, snart är det min tur;P



Goda gärningar lönar sig i längden!



Ha en bra helg babe!

2010-02-26 @ 12:33:23
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0