Trött på bussar & stockholm.

Idag började jag ju ett som vanligt, tog bilen till rimbo träffade fia, otis och inez.
knatade ner till bussen, gick trögt och en hel del avkörningar stötte vi på under vägen.
Kom till danderyd 12 & stod där tills 12:50 men ingen buss ville komma & jag trodde
bussen hem gick kvart över ett men den gick ju kvart i så blev lite tid i mörby c.
köpte en tröst bikini till mig själv, badrumset och presenter till pappa, även en bok till
jim är ju BOKREA!! så underbart.. nej sitter o velar över vilket matbord vi ska ha! inte lätt.




dem två översta gillar jag bäst..  nummer två..


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi köpte det nedersta, väldigt fint i verkligheten! :)

2010-02-23 @ 07:52:18
URL: http://elinfrojd.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAAA hjälp mig! :) ja men som sagt, det är inge kul att skriva något när bloggen ser dödstrist ut :/ Har du tid någon dag eller är det bara packning som gäller nu? ;)

2010-02-23 @ 09:46:46
URL: http://mickiiisss.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0