yippi.

Lägenheten är nu vår, eller fabians. Blir ju så att jag säger vår eftersom det är vi
tillsammans som kommer bo där! Jag är jävligt glad samtdigt som jag är rädd.
Allt går så fort helt plötsligt.. Till Mars flyttar vi.. jag som aldrig flyttat en enda sak i
en flyttkartong, ska nu få ner hela mitt rum & min feta garderob.. på tal om alla skor.
Stackars fab som verkligen kommer få se allt.. ska slänga en hel del har jag
bestämt mig för.. Tänk att jag ska bli Norrtäljebo.. inte klokt igentligen!
Nej ska smälta beskedet och förbereda middagen! Tänker bara på hur mycket jag
kommer sakna mitt rum och min kära mamma och pappa. på inte tal om min
lillebror. vilken liten fjant jag genast blev. MEn det känns verkligen konstigt.
som sagt.. middag.


Kommentarer
Postat av: thess, 17 år och mamma

kul att ni ska flytta! har missat det. vad är det för en lägenhet?

2010-02-03 @ 22:45:05
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0