Strongbow!

Igår var fia & Otis här, otis sov hela tiden.. men han är så mysig ändå.
sen kom Inez och då spelade vi spel och byggde pärlplattor, hade glömt
hur kul det var, så jag gjorde fyra som jag ska ha som gryt underlägg en
gång i framtiden.. (  vi får väl se ) Idag började skolan, rätt lungt, men
hur mycket o göra som helst.. Är verkligen inte lycklig över att skolan
börjat, nej dax för jobb och barn tycker jag.. ett halvår ska jag väl klara
men känns tungt.. Nu ska vi på ljusparty, mamma och jag.. tycker verkligen
om sånt, även om jag bara köper ett fåtal eftersom det är så dyrt..
älskar dofterna & fikat.. men nu får vi ju inget fika iofs, men sukta kan man.
Har tagit massa kort idag, blev inte som jag ville eftersom mörket föll redan
kvart över tre.. men kanske bjuder på dem sen ändå! Taggar för Snabba
cash i helgen. vi ses igen Joel..

Världens bästa Otis.







Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0