use somebody.

Det blir inte mycket uppdate.. men vet inte vad jag ska skriva om
och har jag inte gjort något speciellt, blir det nog mest tråkigt..
Dagarna har bestått av jobb, igår så åkte jag in med fabians bil
som äntligen startat, och lämnade den på bil elektro, sen var tanken
att vi skulle gå på stan en stund, men vi hjälpte hans mamma med
att flytta och hämta en soffa istället.. sen lagade vi tacos här och
åt, sen gjorde jag Chokladpudding med grädde och blåbär till
efter Spinningen, men jag kom genast på att jag absolut inte tycker
om Choklad pudding, så fick bli fabian min också.. när han kom
ifrån träningen kollade vi på New Moon, rätt okej.. har ju läst boken
så visste  väl lite för mycket som vanligt men ändå.. Idag skulle
vi åkt och handlat, men tidigt imorse åkte fabian istället med sin
pappa för att köpa bil, långt åt helvette. får se när han kommer hem.
Kanske åker själv.. jag har ju faktiskt körkort,.. men är skönare att
få skjuts tycker jag!! Nej nu ska jag äta frukost.. på måndag börjar
Detox!! puh.  taggar.


Kommentarer
Postat av: Madde - Bebis i magen

Tack så mycket!

2010-01-10 @ 19:00:37
URL: http://maddeungmamma.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0