we dance and we sing.

Så skönt med sovmorgon, mina armar är inte helt okej idag.. men
det är som det ska vara då! Vi hade visst en lektion idag, men när
jag fick reda på det kom jag ändå inte in, thats life när man bor på
landet! Får köra min redovisning av projektet nästa gång istället.
Ska börja fixa mig lite, ska in till norrtälje med mamma & handla
sen åker vi direkt till Cirkelfysen.. ska "lämna/byta" örhängen som gått
sönder på H&M, man brukar kunna ha turen att bara få ett par nya..
så är väl värt det, första gången jag ska reklamera något faktiskt.
brukar tycka det är mest jobbigt, men tredje paret som gått sönder nu
så jag vill faktiskt ha nya! Imorgon är det iaf plugg, sen ska jag jobba.
Kicki ringde nyss & var en massa sjuka, så varför inte! även fredag och
söndag består utav jobb! Nej nu ska jag leta fram mina friskis kläder
till kvällen.. supernice. eller inte. ha en treeeeeeeeeevlig dag.

Ska försöka lägga mitt shopping beroende på hyllan när nästa lön kommer.
fabian klagar så hysteriskt.. men känns så kul när man kan handla och hela tiden
fortfarande ha pengar kvar! Men ska bli skärpning, nu höjs ju även studiebidraget
så ska lägga undan en hel del till en eventuell lång resa i höst.. om någon har
råd att följa med.. brukar kunna vara ett problem!





Kommentarer
Postat av: Mickis

Kul att du tittade in på b.young idag :) Tyvärr så får man ju inte snacka så mycket när man jobbar, så hann inte byta så många ord med dig.. Men vi får ta och styra något snart Bella! Eller var tycker du? :)

2010-01-19 @ 20:11:56

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0