Im Alive.

Jag lever men har inte tid för datorn, och bilder tar så lång tid att få visa.. men ska
ge det ett försök.. helgen var grym, bästaste helt enkelt.. i måndags sov jag och fab
i rånäs, " passade " jim.. jobbade även måndag och tisdag.. ledig igår och idag och
jobbar fredag,lördag och söndag.. men sen har vi SEMESTER.. can't wait.. igår hade
jag friskis, och även idag. hurtigt ska de va.. Ska snart på inflyttningsfest i Inez
lekstuga, ska ner på stan för att hitta något åt henne bara.. vet inte vad :s
Det har hänt tråkiga saker under tiden jag inte skrivit sånt som gör så förbannat
ont och sånt som gör mig så jävla sur, men livet är orättvist och det är
livets gång.. tankar till er bästa!! Kommer nu bli tomt en stund till är jag rädd,
Så vi hörs väl efter helgen, för då hinner jag nog inte med något skrivande.. men lite
bilder ska ni få iaf.. pöss!
















Kommentarer
Postat av: thess, 18 år och mamma

Vad brun och fin du är!! :)

2010-07-23 @ 21:52:44
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0