finest.

ojojoj, dålig uppdatering!! Men har jobbat,jobbat,jobbat & varit på kurs och kurs.
Spenderat tid med min man och sett på  bio, osv osv.. inte tidför datorn, har en
kamera full av bilder men ingen tid att läggain dem.. kommer! Imorgon ska jag
jobba 7.30-16.00 sen hem till rånäs & grilla. på lördag ska vi till uppsala, ikea
osv. sen ska jag göra testfrisyr på Karin inför bröllopet i Augusti.. sen hem och
då kommer det brudar på besök! på söndag ska de monteras & borras.. återkommer då!
Juste fick en bild avLinda här om dagen på lillebebisen i magen, så vackert. lille.

Måste visa min troligen midsommarklänning, har blivit slutsålt ett x antal gånger
men nu jäklar så blev den min!


Kommentarer
Postat av: linnéaj

Ja, precis. det kommer att var keratinwax =) vad bra att du kan det! jag tänkte köra igen i början av augusti. innan jag åker till estland och innan skolan börjar och sådär så är det nytt och fräsht. vi kanske kan höras närmare om det senare ifall du kan hjälpa mig :) hur dyr är du ? hehe puss!

2010-06-17 @ 21:30:52
URL: http://linneajanssons.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0