Midsommar.

Jaghar fyra nya klänningar som väntar på att få andvändas, vet bara inte
vilken det blir imorgon.. tar nog med 3 haha. Imorgon firas midsommar ute
på väddö, troligtvis tyvär utan min man.. men det blev så eftersom han blev
ensam kille tillslut! Menmen.. pålördag jobbar jag 16.30-22.00 sen är det
utgång.. sen jobb söndag samma tid!! Men det är bra pengar så vi får pina
igenom det! Nu ska jag fixa kvällens middag min kära man kommer om 1
timme så.. det blir ugnsbakat cibata bröd, grillad kycklingfile, hårdstekt
bacon med grillad vitlök, sparris och zucchini och BBQ sås.. med klyftpotatis.
mumma tror jag.. som sagt middag!







Blev lila naglar, syns inte så bra på bild men..



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0