Internationella kvinnodagen.

Idag är det ju  internationella kvinnodagen, vilket jag inte märkte av
imorse.. dessa negativa kommentarer får mig nog att stanna hemma.
Mikaela är ju i Finland och fönvågor lockar inte heller speciellt mycket, tror
jag väljer det alternatvivet. inte för att jag har något vettigt att göra hemma
heller, men jag orkar faktiskt inte! Ska istället baka lite tänkte jag.
och packa, herregud är bara två dagar kvar. lycka!
Höjer en hand för kvinnorna idag, ta vara på den här dagen.. vi ska bli ompysslade.


Kommentarer
Postat av: sanne

Åh vart i norrtälje ska ni flytta? Visst känns det kul och lite läskigt på sammagång? Jag och alex är ju också på väg, har köpt en lägenhet i rimbo för 1½ månad sen, som vi renoverar just nu.. Känns som att jag bor på IKEA! :)

2010-03-08 @ 13:54:27
Postat av: izabella

Svar till Sanne!



JA skit kul, men oj. har jag missat totalt, fan vad roligt!! Ja vi också, har varit där 4 helger i rad nu, sjukt men kul.. ska även till Ullared i sommar, känns behövligt! I Vigelsjö :) Vart har ni köpt?:)

2010-03-08 @ 14:42:32
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: sanne

ja du vad har vi inte köpt?? :D haha herre gud så jävla mycket. Sist nu så handla/beställde en soffa från EM. ja det är as kul att gå å kolla, får alltid nya ideer.. Själva då? vad har ni handlat? Neej är det sant, vem ska du åka med då? Bangårdsvägen har vi köpt en lägenhet på en 2:a och just nu total renoverar vi den. Har ni också köpt en 2:a? När flyttar ni?

2010-03-08 @ 18:47:11
Postat av: izabella

SVAR:

haha ja. Vi beställde våran Soffa ifrån MIO, sen har vi typ handlat allt, förutom köksbord och TVbänk det blir i helgen.. Det är en 2,5 70 kvm. Vi får nyckeln på onsdag, men ska lägga in nytt golv och tapeter och måla osv.. så nästa vecka någon gång!! KUL, där bor ju nick.. fast i pappas lägenheter då men.. blir jag och mamma iaf, kul o se vad dem har o erbjuda på sommaren också :P Men Oktober är väl given ändå?

2010-03-08 @ 20:08:35
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0