2 ÅR med världens bästa idag!

Ja det är sant 2 hela år, om inte mer.. men det här datumet har vi räknat ifrån..
jobbade imorse, 7.30-14.30 sen klippte jag Linnea och en Tant på jobbet..
sen så åkte jag och såg på fotboll, fab spelade så.. sen åkte vi hem hit.. lagade
lyx middag, som vi förövrigt äter varje dag.. ska  försöka börja laga lite vardaglig
mat men det är ju inte alls lika kul? har ätit iaf, och ikväll ska vi se wallander och
bara mysa.. Kanske Alice i underlandet också, vi får se. jag är happy iaf..
och grattis SOFIE på 19 års dagen.. är vi så gamla redan? herregud. puss på dig iaf.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Var det Anette du klippte? Jag tipsade om dig häromkvällen nämligen ;)

2010-05-17 @ 17:52:45
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0