En pusselbit som saknas.

Vad som är rätt eller fel är ganska lätt att bara säga, utan att man kanske igentligen
inte alls vet.. man tror man vet allting, men i själva värket är man instängd i sin
bubbla, så fast vid sina principer att man inte längre ser vad som är rätt eller fel,
man bara vet vad man själv tycker.. kanske är det så att jag är en väldigt bestämd
person, att jag gillar mina principer.. men kanske är det också så att den som
borde uppskatta det, faktiskt inte alls gör det.. det gör ont i mig att behöva tänka dessa
tankar, det gör ont i mig att inte få den personen som betyder mest att förstå.. alldeles
för ont.. Jag bor hemma för ett tag, så idag efter träningen gick jag och mamma ut och
gick, och så plockade vi mina favorit blommor, liljekonvaljer.. det doftar i hela mitt
gamla rum, jag älskar det.. mycket mycket mycket.. Imorgon ska vi till diverse
synagogor, mosker osv.. sen vet jag inte.. behöver hitta skor till studenten och sen
så är det A lags match som jag ska se, på torsdag har vi sista kundpasset och sen
säger jag typ bye bye school bye bye.. hoppas ni får uppleva doften även om ni bara
ser buketten!!









Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0