need you know.

Har jobbat hela kvällen, helt okej men inte alltför nice väder.. var blöt som en
hund när jag komtillbaka till lokalen, herregud!! När jag kom ställde jag mig och
gjorde middag ( jaja lite sent) till mig och fab och så bakade jag en kladdkaka
tills imorgon, men jag lyckas inte.. har inte lärt mig ugnen än, så den lyckas alltid
stå inne för länge trotts att en bara stod cirka 9 minuter.. så irriterande.. får se
om jag kastar den och gör en ny.. För imorgon fyller ju min käraste 21 år, ska
överraska med lite saker, vågar inte skriva här ifall han skulle läsa.. och så ska
han ju självklart få sina presenter, men den från mig och min familj får han på
lördag då dem kommer o fikar och äter min smörgåstårta.. imorgon kväll ska vi
till G och käka middag, sen kommer nog Mikaela och ska vi dricka vin.. söta mikaela..
kan vara bland den sötaste människa jag vet.. på alla sätt. nu jobbar jag inte förns
söndag, så skönt!! dag pass däremot, många dagpass nu framöver.. inte min grej
igentligen, haha är en sovmorgon person!! Nu ska jag fortsätta se film, sen kanske
sova.. får se, det är ju skönt men inte så kul! puss på er.

Vill ha dig!! Nästa löning får du helt enkelt bli min.


Kommentarer
Postat av: thess, 18 år och mamma

sv: Haha förstår att det blir skillnad... kommer va likadant för mej när jag väl flyttar härifrån ;D Såg dej när jag åkte förbi med bussen, därav uteblev ett hälsande (;

2010-05-14 @ 21:57:26
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0